Reklamace a vrácení zboží
Velmi nás mrzí, že je s vaší objednávkou nebo zbožím něco v nepořádku.
Nejrychlejším způsobem, jak vyřídit reklamaci, je e-mailem nebo telefonicky.
Kontaktujte nás, popište zjištěné závady a dohodneme způsob vyřízení (výměna zboží, sleva, vrácení peněz).
Totéž můžete učinit i písemně.
Níže jsme pro vás vytvořili postupy pro různé situace.
Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně
Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám doručte poštou na adresu:
communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc
K výrobku přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a vyplněný reklamační formulář. Na vyřízení reklamace máme podle zákona lhůtu 30 dní.
Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně
Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám doručte poštou na adresu:
communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc
K výrobku přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a vyplněný reklamační formulář. Na vyřízení reklamace máme podle zákona lhůtu 30 dní.
Dopravce se mi snaží předat zásilku, která je viditelně poškozená
Nechte si od dopravce sepsat protokol o poškození zásilky. Popište do něj, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu info@rychlomaluvky.cz pošlete e-mail s předmětem „Stížnost na přepravu“. Popište v něm celý problém, uveďte na sebe kontakt a nezapomeňte zmínit číslo zásilky a faktury. Následně se vám ozveme a domluvíme se s vámi na dalším postupu.
Informaci o odstoupení od smlouvy můžete poslat také e-mailem na adresu info@rychlomaluvky.cz a zboží nám poslat na adresu:
communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc
Peníze za zboží vám vrátíme do 14 dnů.
Nevíte se s něčím rady?
Jsme vám k dispozici: PO – PÁ 9:00 – 16.00
Na emailu info@rychlomaluvky.cz nebo telefonu +420 737 393 856.