Reklamace a vrácení zboží

Velmi nás mrzí, že je s vaší objednávkou nebo zbožím něco v nepořádku. 

Nejrychlejším způsobem, jak vyřídit reklamaci, je e-mailem nebo telefonicky. 

Kontaktujte nás, popište zjištěné závady a dohodneme způsob vyřízení (výměna zboží, sleva, vrácení peněz).

Totéž můžete učinit i písemně.

Níže jsme pro vás vytvořili  postupy pro různé situace.

Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně

Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám doručte poštou na adresu:

communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc

K výrobku přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a vyplněný reklamační formulář. Na vyřízení reklamace máme podle zákona lhůtu 30 dní.

Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně

Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám doručte poštou na adresu:

communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc

K výrobku přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a vyplněný reklamační formulář. Na vyřízení reklamace máme podle zákona lhůtu 30 dní.

Dopravce se mi snaží předat zásilku, která je viditelně poškozená

Nechte si od dopravce sepsat protokol o poškození zásilky. Popište do něj, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu info@rychlomaluvky.cz pošlete e-mail s předmětem „Stížnost na přepravu“. Popište v něm celý problém, uveďte na sebe kontakt a nezapomeňte zmínit číslo zásilky a faktury. Následně se vám ozveme a domluvíme se s vámi na dalším postupu.

Informaci o odstoupení od smlouvy můžete poslat také e-mailem na adresu info@rychlomaluvky.cz a zboží nám poslat na adresu:

communem victoriam s.r.o., kpt. Nálepky 962/13, 779 00 Olomouc

Peníze za zboží vám vrátíme do 14 dnů.

Nevíte se s něčím rady?

Jsme vám k dispozici: PO – PÁ 9:00 – 16.00

Na emailu info@rychlomaluvky.cz nebo telefonu +420 737 393 856.